تماس مستقیم با وکیل
09124464865
تماس با وکیل : 09124464865
امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
عبــاس آباد ، خیــابــان علـی اکـبــری
کــوچه فــرهاد ، پلاک 24 ، واحــد 7
تجاوز به میت

تجاوز به میت

مرده خواهی،مرده بازی،مرده بارگی که اصطلاحا به آن نکروفیلیا می گویند،نام نوعی عمل غیر متعارف جنسی است که در آن،ارضای میل جنسی،از طریق تماس جنسی با جسد مردگان و تجاوز به میت،حاصل می شود.

تجاوز به میت یعنی چه؟

تجاوز به میت یا همان نکروفیلیا یک اختلال روانی است که نادرتر از بقیه ی اختلالات جنسی می باشد؛فرد با دزدیدن جسد از قبرستان یا سرد خانه و غسال خانه سعی در برقراری رابطه جنسی و تجاوز به میت را دارد.

در نکروفیلیا یا تجاوز به میت گاهی فرد با جسد به صورت رمانتیک برخورد می کند و گاهی اجزای جسد را از یکدیگر جدا می کند و حتی گاهی خود این بیماری انگیزه ای است برای انجام دادن قتل دیگران تا بتواند با جسد آن شخص که در ذهن خود درگیر آن است رابطه برقرار کند.

 

انواع رابطه با میت

انواع رابطه با مرده به شرح ذیل است:

1_نقش بازی کردن

فرد مبتلا به نکروفیلیا در تمام طول مدت در حین رابطه جنسی خود وانمود می کند پارتنر او مرده و بی جان است.

2_خیال پردازی کردن

در این مرحله زیاد مشکل خاصی وجود ندارد و شخص رابطه خود با مرده را فقط در حد خیال و توهم می بیند و امکانی برای تجاوز به میت وجود ندارد.

3_خوارضایی کردن

در این مرحله شخص ممکن است با تخیلات و توهمی که از رابطه با مرده دارد تحریک شده و دست به خود ارضایی خود زند.

4_لمسی

فرد با توجه به گرایشی که از رابطه با مرده دارد اقدام به لمس کردن مرده کند .

5_بت واره

در مرحله بت واره شخص ممکن است یکی از اعضای مرده را جدا کرده و با آن اقدام به خودارضایی کند که اصطلاحا به آن فتیشیسم گویند.

6_رابطه جنسی با مرده

در این مرحله به آمیزش کامل جنسی و تجاوز به میت اطلاق می شود که فرد به مرتکب آن می شود.

 

مجازات تجاوز به میت

اگر شخصی اقدام به تجاوز به میت کند با توجه به آنکه مطابق قانون و اسلام عملی حرام و گناهی بزرگ است قانون گذار در ماده222قانون مجازات اسلامی مجازات آن را در حکم زنا دانسته و جزو جرائم حدی است بنابر این رابطه جنسی با مرده غیر از همسر ،منجر به حد زنا تا صد ضربه شلاق و در مواردی اعدام خواهد بود.

 

بیشتر بدانید:مجازات جرم تجاوز به عنف چیست؟

 

مجازات تجاوز به میت همسر

مطابق با ماده222قانون مجازات اسلامی اگر مردی یا زنی با همسر متوفی خود جماع کند زنا محسوب نمی گردد اما مجازات آن مطابق با قانون سی و یک تا هفتاد و چهار ضربه شلاق تعزیری است.

 

علت بیماری نکروفیلیا چیست؟

ابتلا به بیماری نکروفیلیا دلایلی زیادی می تواند داشته باشد از جمله:

1_اعتماد به نفس پایین:در این حالت شخص اعتماد به نفس کافی را برای برقراری رابطه با سالم ندارد و از این طریق اقدام به پاسخ گویی نیاز های خود می کند.

2_ترس از مرده:گاهی عده ای از افراد به دلیل ترس زیادی که از مرده دارند اقدام به تجاوز به میت می کنند برای غلبه با ترس خود.

3_فقر:عده ای از افراد به دلیل فقر و نداشتن امکانات برای ازدواج برای پاسخ گویی به تمایلات و نیاز های خود اقدام به تجاوز به میت می کنند.

4_مشکلات روحی:بسیاری از مشکلات روحی ریشه در کودکی داشته وفرد را به انسانی بسیار آسیب پذیر یا خطرناک برای جامعه تبدیل می کند.

 

مجازات هتک حرمت میت

مطابق با ماده727قانون مجازات اسلامی مصوب سال1392بخش دیات هرگاه شخصی به طور عمدی،جنایتی بر میت وارد سازد  یا وی را هتک نماید،علاوه بر پرداخت دیه یا ارش جنایت،به سی و یک تا هفتاد و چهار ضربه شلاق تعزیری درجه شش محکوم می شود.

 

دیه جنایت بر میت

مطابق با ماده722قانون مجازات اسلامی مصوب سال1392 بخش دیات دیه جنایت بر میت، یک دهم دیه کامل انسان زنده است مانند جداکردن سر از بدن میت که یک دهم دیه و جدا کردن یک دست، یک بیستم دیه و هر دو دست، یک دهم دیه و یک انگشت، یکصدم دیه کامل دارد. دیه جراحات وارده به سروصورت و سایر اعضاء و جوارح میت به همین نسبت محاسبه می‌شود.

تبصره - دیه جنایت بر میت به ارث نمیرسد بلکه متعلق به خود میت است که درصورت مدیون بودن وی و عدم کفایت ترکه، صرف پرداخت بدهی او می‌گردد و درغیر این صورت برای او در امور خیر صرف می‌شود.
 
 

چگونه بهترین وکیل را بشناسیم؟

تجاوز به میت در حکم زناست و جزو جرائم حدی به شمار می آید.یک وکیل خوب و حرفه ای می تواند با توجه به اطلاعات و راهکار هایی که دارد ما را در تسریع روند پرونده ما را یاری نماید تا در کمترین زمان و بالا ترین سرعت ممکن به نتیجه مطلوب دست یابیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مجازات جرم تجاوز به میت و دریافت مشاوره حقوقی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

86120774

86122587

 

تعداد بازدید صفحه : 4298
سئوالات خود را در مورد تجاوز به میت بپرسید :
CAPTCHA
نسترن در تاریخ شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ :
حالم بد شد چه آدمای مریضی پیدا میشه
سعید در تاریخ شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ :
آدم جرعت نمیکنه بمیره حتی
محمد مومن زاده | وکیل پایه یک دادگستری
وکیل پایه یک دادگستری درباره من خدمات وکالت مشاوره حقوقی ویدئو ها دانستنی های حقوقی اطلاعات مراجع قضایی پرسش و پاسخ بررسی یک پرونده
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به محمد مومن زاده می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح