تماس مستقیم با وکیل
09124464865
تماس با وکیل : 09124464865
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
عبــاس آباد ، خیــابــان علـی اکـبــری
کــوچه فــرهاد ، پلاک 24 ، واحــد 7
زورگیری از نوجوانان با تجهیزات پلیسی

زورگیری از نوجوانان با تجهیزات پلیسی

مجرمی که با خودروی شخصی، تحت پوشش مأمور از نوجوانان با تهدید اخاذی و سرقت می‌کرد، دستگیر شد.

وکیل قوی

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی مطلع شدند فردی به نام خسرو، 30ساله،با عنوان مأمور انتظامی با یک دستگاه خودروی دنا که مجهز به چراغ‌گردان و ال‌ای‌دی است، در جنوب شرق تهران پرسه می‌زند و با تهدید و ارعاب با سلاح کمری، نوجوانان14،15ساله را سوار بر خودرو کرده و از آنان اخاذی می‌کند.

فرجام رفاقت کثیف!

پدربزرگم را کشتم چون تحقیرم می کرد!

با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری متهم در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت. یکی از شاکیان به آن‌ها توضیح داد: متهم که مدعی بود مأمور انتظامی است، با یک دستگاه خودروی دنا که مجهز به ال‌ای‌دی با شیشه کاملا دودی و آژیر پلیس بود، به من مراجعه کرد و گفت در پارک مشروب و مواد مصرف کرده‌ام. او من را سوار خودروی خود کرد و با تهدید سلاح گرم و دستبندی که همراه داشت، از من امضا و اثر انگشت گرفت. شاکی دوم نیز در اظهارات مشابهی گفت: متهم خود را مأمور معرفی و اقدام به تهدید و سوءاستفاده از نوجوانان می‌کند و قصد اخاذی از من را نیز داشت. افراد دیگری هم هستند که از آن‌ها اخاذی کرده است، ولی از ترس حاضر به شکایت نیستند.

 

در ادامه تحقیقات مشخص شد خسرو در ساعات پایانی شب در پارک‌های منطقه کیان‌شهر پرسه می‌زند. تیم مجربی از کارآگاهان پس از تعقیب و مراقبت موفق شدند متهم را در ساعت15دقیقه بامدادهجدهم تیر، در عملیاتی پلیسی در خودروی دنای خاکستری‌رنگ دستگیر کنند. در بازرسی از خودروی متهم یک دستگاه آژیر پلیسی پخش صدا، یک عدد دستبند، سه قوطی گاز اشک‌آور، یک دستگاه شوکر، یک دستگاه ال‌ای‌دی پلیسی نصب‌شده روی خودرو و تعداد شش برگ حکم مأموریت ارگان‌های نظامی و انتظامی با نام‌های مختلف، یک برگ حکم مأموریت ناجا و دو برگ درخواست استفاده از خط ویژه بدون مهر و امضا و تعداد شش عدد کارت‌های شناسایی ارگان‌های دولتی، انواع کارت‌های شناسایی و هفت برگ چک به مبلغ570میلیون ریال کشف شد.متهم مدعی بود برای تجهیزات دفاعی مجوز دارد و شاکیان با او خصومت شخصی دارند و علیه او دروغ گفته‌اند.

 

در‌حال‌حاضر با دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی دیگر شاکیان در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم قرار دارد و شهروندانی که به این شیوه از آن‌ها اخاذی و سرقت شده، می‌توانند به‌منظور طرح شکایت و شناسایی متهم به پایگاه ششم مراجعه کنند.

جهت کسب و دریافت مشاوره حقوقی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

86120774

86122587

منبع :گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان

وکیل خوب

وکیل پایه یک در تهران

وکیل کیفری و جنایی

تعداد بازدید صفحه : 516
محمد مومن زاده | وکیل پایه یک دادگستری
وکیل پایه یک دادگستری درباره من خدمات وکالت مشاوره حقوقی ویدئو ها دانستنی های حقوقی اطلاعات مراجع قضایی پرسش و پاسخ بررسی یک پرونده
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به محمد مومن زاده می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح